میلاد تقوی رییس هیات والیبال مازندران اعلام کرد : مسابقات والیبال ساحلی آزاد بزرگسالان کشور که قرار بود بیست و چهارم خرداد برگزار شود به علت فراهم نشدن شرایط لازم و هماهنگی های پیش بینی شده با یک روز تاخیر در روز 25 خرداد ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 14 June 2015
به گزارش تابناک، تقوی گفت: این مسابقات به مدت سه روز در ساحل شهرستان نور برگزار خواهد شد و تیم های متقاضی برای حضور در این رقابت ها تا 23 خرداد فرصت داشتند تا آمادگی خود برای حضور در مسابقات را به صورت کتبی به سازمان ساحلی فدراسیون والیبال اعلام کنند.

وی با اعلام اینکه هزینه ثبت نام برای هر تیم چهار میلیون ریال بود گفت: هزینه ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان نیز بر عهده تیم های شرکت کننده خواهد بود.

رییس هیات والیبال مازندران اضافه کرد: قرعه کشی این رقابت ها نیز امروز در محل برگزاری مسابقات انجام می شود و یکصد میلیون ریال جایزه نیز برای هشت تیم برتر این مسابقات در نظر گرفته شده است.

تقوی با اشاره به اینکه نخستین دوره مسابقات لیگ والیبال ساحلی مازندران هم امسال راه اندازی و مسابقات آن به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد ، گفت : نخستین دوره این مسابقات با حضور هشت تیم در مجموعه ورزشی خورشید آسمان آمل برگزار شد ودر نهایت تیم دانشگاه آزاد واحد نور'الف' قهرمان شد.

وی یادآورشد: مازندران با داربودن امکانات ساحل در بیشتر شهرها و علاقه مندان بی شمار در رشته والیبال می تواند به یکی از پایگاه های مهم والیبال ساحلی در کشور تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار