معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: 40 درصد سهمیه اشتغالزایی آملدر سال جاری محقق شد.
کد خبر: ۵۰۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 28 September 2017
به گزارش تابناک : سیدجعفر رسولی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره بهاینکه در سال تولید و اشتغال توجه به این امر با دقت و زمان بیشتری صورت می گیرد،تصریح کرد: 
ازمجموع 540 واحد تولیدی که صدور شناسنامه صورت گرفته بود، 130 واحد در شهرستانشناسایی و کارگروه صیانت از این واحدها در شهرستان تشکیل شده است. 
ویبا بیان اینکه کارگروه ساماندهی صادرات در شهرستان تشکیل شده و 18 واحد تولیدی کهدر صادرات تلاش دارند شناسایی و حمایت می شوند، افزود: در زمینه اشتغال، سهمیه شهرستانآمل حدود 4940 نفر بوده که تا به حال با تلاش کارگروه اشتغال 40 درصد این سهمیهمحقق شده است و نیاز است برای هزار و 900 نفر اشتغالزایی دیگر تلاش صورت گیرد. 
فرماندارویژه آمل و معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در ماه های اخیر تلاش هایزیادی برای رفع معضل زباله شهرستان صورت گرفته است اما 33 سال معضل زباله در آملوجود داشته است، اظهار کرد: تهیه زمین دفن جدید زباله و نیز احداث نیروگاه یازباله سوز پیگیری می شود. 
رسولیبا اشاره به اینکه رفع معضل زباله شهرستان نیاز به تلاش ها و پیگیری های شورای شهرو شهرداری دارد، گفت: در این زمینه باید تلاش همگانی صورت گیرد. 
ویبا بیان اینکه در برخورد با مفاسد اقتصادی عزم جدی وجود دارد، گفت: به مدیراناعلام می شود در برخورد با ارباب رجوع و مراودات با اطرافیان و سلامت اداری دقتلازم را داشته باشند. 
رسولیاز درباره پیگیری پروژه های عمرانی که برای دستگاه ها برنامه ریزی شده است، اظهارکرد: مدیران پای کار باشند و از هفته آینده پیگیری پروژه های عمرانی هفته ای دوروز به اتفاق مدیران مربوطه بازدید صورت گیرد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار