رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روزهای پایانی ماه صفر از امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 15 November 2017
به گزارش تابناک : علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت روزهای پایانی ماه صفر در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت هشت یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج  به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز  از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار