عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: مردم باید از مسئولان بخواهند سیاست‌های اقتصادی خود را عوض کنند.
کد خبر: ۵۸۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 04 April 2018

به گزارش تابناک : عبدالحمید نقره‌کار، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در خصوص علت نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌ به نظر من فرمایشات ایشان دو بعد اصلی داشت، بعد اول همان حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که چند سال است بر آن تاکید دارند اما متاسفانه دولت‌ها و نهادهای ذیربط هنوز به شکل مناسب به آن جامه عمل نپوشانده‌اند.

وی ادامه داد: بعد دوم مطالبه‌گری است، همه مسئولند در مقابل اشرافی‌گری،‌ حقوق‌های نجومی، اتکا به غرب و مسائلی از این دست بیاستند و اجازه ندهند برخی دولتمردان اینگونه سیاسیت ایران را منحصر به ارتباط با آمریکا و اروپا تبیین کنند. مردم باید از مسئولان بخواهند چرا اقدام مناسبی برای مبارزه با قاچاق انجام نمی‌شود، چرا اجرای اینترنت ملی به شکل کامل محقق نمی‌شود؟

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مردم باید از مسئولان بخواهند سیاست‌های اقتصادی خود را عوض کنند،‌ خاطرنشان کرد:‌ دور از شان یک ایرانی است که به کشورهای غربی وابسته باشد، با سفرهای غیر ضرروری چندین باره به کشورهای خارجی ارز را از کشور خارج کند، صرفا به دنبال جنس خارجی باشد و یا روحیه اشرافی‌گری و زندگی پرمصرف را ترویج کند.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار