رئیس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس در مراسم افتتاح ایستگاه سوم صدور کارت هوشمند ملی و افزایش ظرفیت صدور در این شهرستان، گفت :دراجرای صدور کارت هوشمند ملی تاکنون دو ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی در شهرستان چالوس برای سهولت در اخذ درخواست راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 02 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری مهر، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس در مراسم افتتاح ایستگاه سوم صدور کارت هوشمند ملی و افزایش ظرفیت صدور در این شهرستان، گفت: دراجرای صدور کارت هوشمند ملی تاکنون دو ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی در شهرستان چالوس برای سهولت در اخذ درخواست راه اندازی شد و از ابتدا تاکنون تعداد دو هزار قطعه کارت هوشمند در شهرستان چالوس صادر و تحویل صاحبان آنها شد.
شعبانعلی ردایی گفت: برای تسریع در اخذ درخواست و رفاه حال شهروندان با حضور بخش خصوصی در اجرای اصل ۴۴قانون اساسی وسایل و تجهیزات مورد نیاز خریداری و به حول و قوه الهی امروز شاهد افتتاح این ایستگاه هستیم.

ردایی خاطرنشان کرد: از آنجاییکه شهرستان جالوس تا پایان سال باید ۱۵ هزار قطعه کارت هوشمند ملی صادر کند، با امکانات موجود رسیدن به این رقم غیر قابل انتظار بوده است، چون با عنایت به کندی خطوط دیتا در شهرستانها و اخذ روزانه ۱۰۰ مورد درخواست کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بوده است.
وی بیان داشت: به همین دلیل چون ایستگاه دوم مستقر در اداره پست روزانه ۷۰ درخواست را نمی توانست پوشش دهد و همواره با اعتراضات مراجعین مواجه بودیم، در صدد برآمدیم تا ایستگاه سوم را با ظرفیت روزانه ۳۰ درخواست راه اندازی کنیم تا ضمن تسریع در امورات مراجعین بتوانیم به توافقات خود با اداره کل ثبت احوال مازندران جامه عمل بپوشانیم.
ردایی اضافه کرد: اداره ثبت احوال چالوس با تعداد ۴۹۰ واقعه ولادت و ۲۳۸ واقعه وفات حدود ۹۹.۸درصد از وقایع را در مهلت مقرر به ثبت می رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار