روز چهارم از رقابت های دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با ثبت دو پیروزی برای نمایندگان مازندران به پایان رسید. نتایج مسابقات از پیروزی طاها تنکابن برابر مقداد مشهد و برتری شهروند ساری مقابل آینده گستران ایرانیان حکایت میکند
کد خبر: ۷۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 03 August 2015
 به گزارش تابناک ازمازند لیگ  روز چهارم از رقابت های دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با ثبت دو پیروزی برای نمایندگان مازندران به پایان رسید.

مقداد مشهد 2 – طاها تنکابن 3
تیم طاها تنکابن که از دو دیدار قبلی خود در دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور (گروه الف) که در قزوین در حال برگزاری است موفق به کسب امتیازی نشده بود، دیروز (یکشنبه) توانست با حساب 3 بر 2 مقابل مقداد مشهد به برتری برسد.
طاها تنکابن که پیش از این شانس صعود از گروه خود را از دست داده بود، با کسب این پیروزی امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور افزایش داد.
تنکابنی ها با این برد جمع امتیازات شان را به عدد 11 رساندند و با یک رده صعود در مکان چهارم جدول هفت تیمی گروه الف لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور قرار گرفتند.
در سایر دیدارهای این گروه، شهرداری رشت با نتیجه 4 بر 3 مقابل دبیری تبریز به برتری دست یافت و کشاورز قزوین هم درادامه روند پیروزی هایش با حساب 5 بر 2 بر یاسین پیشرو قم چیره شد.


شهروند ساری 6 – آینده گستران ایرانیان 3
تیم شهروند ساری دیگر نماینده مازندران در این پیکارها که از دو مسابقه قبلی خود در ددور برگشت صاحب یک پیروزی و یک شکست شده بود، روز یکشنبه در بازی سوم خود مقابل آینده گستران ایرانیان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 6 بر 3 این حریف را از پیش رو بردارد.
در این دیدار شهروند ساری دو بار از حریف عقب افتاد اما با اتکا به گلزنی های قلی زاده و ناظری توانست بازی را به تساوی بکشد و در واپسین ثانیه های نیمه اول نیز توسط ره انجام به گل سوم خود رسید تا با برتری به رختکن برود.
شاگردان مسعود نجاریان در تیم شهروند ساری در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را از آینده گستران ایرانیان دریافت کردند اما در ادامه با وجود اخراج یاسین رضازاده دروازه بان خود با ارائه یک بازی جسورانه موفق به زدن 3 گل دیگر شدند تا با برتری 6 بر 3 این دیدار را پشت سر بگذارند.
شهروند ساری با کسب این پیروزی ارزشمند جمع امتیازات خود را به عدد 15 رساند و با حفظ جایگاه چهارمی خود در جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شانس های خود را برای صعود به مرحله بعد رقابت ها همچنان حفظ کرد.
گفتنی است، ساروی ها در روز پنجم این رقابت ها عصر امروز (دوشنبه) باید در دیداری سخت به مصاف شرکت ملی حفاری ایران صدرنیشن مسابقات بروند.

نتایج روز چهارم لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور – گروه الف:
مقداد مشهد ۲ – طاها تنکابن 3

شهرداری رشت ۴ – دبیری تبریز 3

کشاورز قزوین ۵ – ماهان تندیس قم 2


جدول رده بندی گروه الف در پایان روز چهارم:
- کشاورز قزوین – 10 بازی – 26 امتیاز – تفاضل 21

2- شهرداری رشت – 10 بازی – 24 امتیاز – تفاضل 21

3- یاسین پیشرو قم – 9 بازی – 17 امتیاز – تفاضل 6

4- طاها تنکابن – 9 بازی – 11 امتیاز – تفاضل 6-

5- پرسپولیس خوزستان – 9 بازی – 9 امتیاز – تفاضل 7-

6- دبیری تبریز– 10 بازی – 7 امتیاز – تفاضل 3-

7- مقداد مشهد – 9 بازی – صفر امتیاز – تفاضل 29-


نتایج روز چهارم لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور – گروه ب:

کفش لوکس تبریز ۴ – نیک اندیش اصفهان 3

فرش آراء مشهد ۶ – هایپر کیپر قزوین یک

شهروند ساری ۶ – آینده گستر ایرانیان اصفهان 3


جدول رده بندی گروه ب در پایان روز چهارم:
1- شرکت ملی حفاری ایران – 9 بازی – 19 امتیاز – تفاضل 10

2- فرش آرا مشهد – 9 بازی – 18 امتیاز – تفاضل 6

3- هایپر کیپر قزوین – 10 بازی – 17 امتیاز – تفاضل 2

4- شهروند ساری – 9 بازی – 15 امتیاز – تفاضل 7

5- آینده گستر ایرانیان – 8 بازی – 11 امتیاز – تفاضل 4-

6- نیک اندیش اصفهان – 10 بازی – 9 امتیاز – تفاضل 3-

7- کفش لوکس تبریز – 10 بازی – 6 امتیاز – تفاضل 13-

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار