مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی استان توسط هنرمندان این رشته در مرکز مازندران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 03 August 2015
بروایت تابناک به نقل از تسنیم رضا مهدیان اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله با حضور علاقه‌مندان به هنرهای دستی شهرستان ساری و میاندرود برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه از 12 تا 15 مرداد با هدف معرفی طرح‌ها و ایده‌های نو صنایع دستی هنرمندان ساروی و میاندرودی در اداره گردشکری ساری برپا می‌شود.
مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری گفت: ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی جهت عرضه و فروش محصولات صنایع دستی در ساری از موارد ضروری رونق و توسعه این بخش مهم است.
وی با تاکید به ضرورت مصرف صنایع دستی، تصریح کرد:  نمایشگاه‌ها آشنا کردن عموم مردم با هنرهای دستی است و می‌تواند فرصت معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی مختلف را فراهم کند.
مهدیان با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند زمینه اشتغال جوانان در مرکز مازندران را فراهم کند، تصریح کرد: بوم‌گردی سبب اشتغالزایی در بخش روستایی، راه‌سازی، درآمدزایی روستاییان و معرفی جاذبه‌های تفریحی تاریخی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار