شهردار محمودآباد از احداث تفرجگاه ساحلی شهر محمودآباد در زمینی با مساحت 15 هزار متر در ساحل خیابان شهرداری محمودآباد خبر داد
کد خبر: ۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل شده از ایسنا محمدرضا شعبانی  گفت: تفرجگاه ساحلی شهر محمودآباد در زمینی با مساحت 15 هزار متر در ساحل خیابان شهرداری محمودآباد در حال احداث است.
وی افزود: عدم وجود فضای برای ارائه خدمات اقامت و تفریحی به مسافران یکی از مشکلات اساسی این شهر به شمار می‌رفت که چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی زیادی را با خود به همراه داشته است که این امر یکی از اهداف اساسی احداث این تفرجگاه است.
شهردار محمودآباد افزود: عملیات عمرانی این پروژه با بهسازی زمین تفرجگاه آغاز شده و 5 میلیارد ریال اعتبار از طریق استانداری و 5 میلیارد ریال از طریق این شهرداری تامین شده و تکمیل این تفرجگاه نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است.
شعبانی با اشاره به خدمات و امکانات در نظر گرفته شده در این تفرجگاه گفت: احداث آلاچیق و زمین والیبال ساحلی و فضای سبز و سرویس بهداشتی و نمازخانه و احداث استخر شنا و مسیر پیاده‌روی ساحلی و نصب لوازم ورزشی و شهربازی برای کودکان و راه دسترسی به ساحل در سیت پلان نقشه تفرجگاه تعریف شده و تکمیل و احداث این پروژه عمرانی یکسال زمان نیاز دارد.
این مسئول با اشاره به اهمیت احداث شهربازی و مراکز تفریحی برای شهروندان و مسافران در محمودآباد گفت: 25 هزار متر فضای ساحل خط آهی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران توانمند و علاقمند به سرمایه‌گذاری است که این شهرداری و شورای اسلامی شهر در صورت ارائه طرح و اهلیت سرمایه‌گذار آماده واگذاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار