دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان نتایج ارزیابی ادارات کل ورزش و جوانان در سال 93 را اعلام کرد. در بین هم گروهی ها خبری از کسب رتبه توسط تیم مازندران نیست...
کد خبر: ۷۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 10 August 2015
به گزارش تابناک نقل از شمال نیوز بروایت از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نتایج ارزیابی عملکرد سال 1393 ادارات ورزش و جوانان استان ها در گروه های سه گانه اعلام شد.
اين ارزيباي در حالي صورت گرفته است كه اداره ورزش و جوانان استان مازندران، دارنده رتبه 2 كشور در سال 92 نتوانسته است مقام خود را در سال 93 حفظ كند و حتی در جمع سه استان برتر قرار گيرد.
در گروه اول با حضور 7 استان گیلان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی، ادارات کل ورزش و جوانان استان های اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و خبري از استان مازندران نيست!
گروه دوم که از یازده استان یزد، زنجان، لرستان، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، اردبیل، آذربایجان غربی، گلستان و البرز تشکیل شده است، ادارات کل ورزش و جوانان استان های همدان، اردبیل و آذربایجان غربی رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند
گروه سوم با حضور دوازده استان خراسان شمالی و جنوبی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، سمنان، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، ادارات کل ورزش و جوانان استان های چهارمحال و بختیاری ، قزوین و قم موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار