شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به کش و قوس‌های مالکیت آستان امامزاده هاشم (ع) بین استان‌های تهران و مازندران گفت: اختلافات استان‌های تهران و مازندران بعد از انتخابات بررسی می‌شود. ....
کد خبر: ۸۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 27 August 2015
به گزارش تابناک معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به کش و قوس‌های مالکیت آستان امامزاده هاشم (ع) بین استان‌های تهران و مازندران گفت: اختلافات استان‌های تهران و مازندران بعد از انتخابات بررسی می‌شود. محمدحسین مقیمی در حاشیه سفر خود به شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند با اشاره به کش و قوس‌های مالکیت آستان امامزاده هاشم (ع) بین استان‌های تهران و مازندران اظهار کرد: مسائل و اختلافاتی که بین این دو استان وجود دارد، بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه کدام‌یک از شهرستان‌های استان تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کنند، بیان کرد: در ابتدا باید تجهیزات این موضوع تأمین شود و اگر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت، آن وقت در خصوص اجرای این طرح در شهرها تصمیم‌گیری خواهد شد.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به افزایش نرخ عوارضی آزادراه تهران- پردیس اظهار داشت: اینکه این آزادراه افزایش قیمت پیدا کرده، باید از وزارت راه و شهرسازی جویا شد.
وی افزود: در این زمینه دولت باید مسیر مطمئنی را برای مردم در بزرگراه تهران - رودهن ایجاد کند و البته هر کسی که می‌خواهد عوارضی در آزادراه تهران- پردیس پرداخت نکند، می‌تواند از بزرگراه قدیم تردد کند.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه بزرگراه قدیم تهران- رودهن استاندارد است، گفت:‌ ما اگر بخواهیم در کشور آزادراه احداث کنیم، باید در قانون برنامه سالی یک‌هزار کیلومتر آزادراه بسازیم و هر کیلومتر آن چند میلیارد تومان هزینه دارد.
مقیمی اضافه کرد: آزادراه‌های کشور با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود و از محل دریافت عوارض‌، هزینه‌های خود را تأمین می‌کنند.
نقل از:شمال نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار