نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت از روند توزیع و تخصیص اعتبارات بودجه‌ای و ناهمگونی در شهرستان‌ها بشدت انتقاد کرد و این روند را ناعادلانه توصیف کرد.
کد خبر: ۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 28 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر قاسم احمدی لاشکی شامگاه پنجشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نوشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشده بود با انتقاد شدید از روند توزیع و تخصیص اعتبارات در بین شهرهای مازندران گفت: متأسفانه روند توزیع و تخصیص بودجه ۹۴ مصداق نا عدالتی و تبعیض در بین شهرهای استان است.
احمدی لاشگی با اشاره به نام برخی شهرهای استان گفت: اینکه شهرهای بهشهر و نکا نزدیک به دو برابر ساری و بابل اعتبار می‌گیرند و در شهرهای نوشهر و چالوس از اعتبار خبری نیست کجای عدالت است.
وی افزود: در شهرستان بابلسر نصف شهری به نام گلوگاه اعتبار تخصیص می‌یابد آیا این کار عاقلانه است.
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: صرف اینکه در حوزه استحفاظی نوشهر و چالوس و کلاردشت بی‌عدالتی شده است گله‌مند نیستم، این ناعدالتی به بهانه شاخص‌های سال ۸۹ صورت گرفته درحالی‌که طی سنوات بعد از ۸۹ اعتبار به‌اندازه کافی تخصیص‌یافته و طبق عدالت بایستی به شهرهای دیگر رسیدگی شود.
احمدی لاشگی رقم بودجه‌ای تخصیصی امسال مازندران را ۱۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: با این نا عدالتی لازم است تا تکلیف ۴۰ میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده در شهرهای خسارت‌دیده همچون نوشهر و چالوس و کلاردشت مشخص شود و به این شهرها تخصیص یابد.
این نماینده مجلس یادآور شد: به‌طور شفاف و صریح اصلاً این روند توزیع اعتبار را قبول نداریم و با این شکل توزیع نشود بهتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار