مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان در دستور کار این اداره‌کل است.
کد خبر: ۸۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 29 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی در بیست‌ودومین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار کرد: راه‌های ارتباطی استان‌های شمالی کشور به دلیل گردشگرپذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: محورهای مازندران از راه‌های بسیار پرتراکم محسوب می‌شود و تردد در آنها بالا است.
نوروزی تصریح کرد: فاصله کم مراکز جمعیتی در این استان‌ها و تراکم شهرها بر اهمیت راه‌های درون‌استانی می‌افزاید و با این همه ویژگی هنوز توجه ویژه‌ای به این راه‌ها نشده است.
وی تبعات ناشی از تصادفات و تلفات جاده‌ای را در جامعه فاجعه‌انگیز دانست و تصریح کرد: باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت افزایش ایمنی محورها گام برداریم.
نوروزی از اقدامات گسترده ایمن‌سازی در محورهای استان خبر داد و اضافه کرد: با تمام توان برای افزایش ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران تلاش داریم، چرا که سرلوحه کارمان حفظ، نگهداری و ایمن‌سازی جاده‌ها است.
وی از تشکیل تیم کارشناسی برای شناسایی این نقاط خبر داد و افزود: تیم شناسایی نقاط پرحادثه استان متشکل از کارشناسانی از اداره‌کل راه و شهرسازی، حمل‌ و نقل و پایانه‌ها و فرماندهی پلیس‌راه هستند.
این مسئول با اشاره به اقدامات آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای استان تصریح کرد: این اداره‌کل اقدامات وسیعی را در مورد آشکارسازی نقاط پرحادثه به‌ صورت زودبازده در قالب نصب علائم، تابلوهای فسفری و جداکننده‌های میانی در سال گذشته به اجرا درآورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار