اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران طی بیانیه ای از هواداران تیم خواستند اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 02 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مازندلیگ، شب گذشته جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی از ساعت 19 آغاز و تا ساعت 22 ادامه داشت. در پایان این جلسه پس از بررسی شرایط تیم و اتخاذ راه کارهای مناسب بیانیه ای هم در جهت حمایت از مجموعه باشگاه صادر شد که به شرح زیر می باشد.
1- حمایت همه جانبه اعضا از تلاش های صادقانه و صمیمانه مدیرعامل محترم باشگاه، مجموعه دست اندرکاران، کادرفنی و بازیکنان در جهت موفقیت که نتیجه آن صعود به لیگ برتر باشد وجود داشته و ادامه خواهد داشت.
2- از پیشکسوتان و خانواده بزرگ نساجی درخواست می گردد که همصدا و همدل از تیم و باشگاه حمایت کنند که امروز برای دستیابی به موفقیت بیش از پیش نیازمند حمایت شما عزیزان میباشیم.
3- از هواداران عزیز تقاضا داریم به شایعات بی اساس توجه ننماییند و مراقب نقشه بدخواهان برای تضعیف باشگاه و شکستن اتحاد هواداران باشیم.

و اما گزارش سایت رسمی باشگاه حاکیست، بخشی از قرارداد بازیکنان نساجی که از پیش وعده آن را گرفته بودند امروز به آنها پرداخت شد تا بازیکنان نساجی با آرامش و روحیه بهتر به ادامه فصل بیاندیشند.

از سوی دیگر حسن برادران نیز به عنوان مشاور حقوقی باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد.

گفتنی است، نساجی در هفته چهارم لیگ آزادگان روز جمعه و از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار خونه به خونه مازندران می رود.

بیانیه اعضای هیأت مدیره باشگاه نساجی:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار