یکی از کاندیداهای شرقی‎ترین حوزه انتخابیه مازندران 6 ماه قبل از موعد تبلیغات انتخاباتی با دعوت از پزشکان شهرستان‎های بهشهر، گلوگاه و نکا اقدام به سخنرانی انتخاباتی آنهم در جمع چند صد نفری کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، موضوع انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به راستی مهم‎ترین رویداد کشور در سال جاری است و به نسبت همین اهمیت است که تکاپوی برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات خانه ملت بیشتر شده و هرچه به اسفندماه نزدیک‎تر می‎شویم این تحرکات انتخاباتی کاندیداها رونق بیشتری می‎گیرد.
آنچه که در این روزها اغلب از رفتار کاندیداها مشاهده می‏شود برپایی و شرکت در نشست‏های محفلی در منازل و یا شرکت آنان در مراسم مختلف و مکرر در شبانه روز است که با توجیه ساماندهی نیروهای ستاد آینده خود انجام می‎شود، اما گاهی مشاهده برخی اقدامات توسط عده‎ای از کاندیداهای احتمالی آنقدر عجیب است که با هر نگاه قانون گریزی نمی‎توان نام آن را مصداق تخلف انتخاباتی یا تبلیغات زودهنگام ندانست.
برپایی همایش‏ انتخاباتی چندصد نفره با موضوع کاملا انتخاباتی موضوعی نیست که بتوان آن را یک رویداد معمولی آنهم در فاصله 6 ماه قبل از انتخابات تصور کرد، در آخرین مورد از این اقدامات یکی از کاندیداهای شرقی‎ترین حوزه انتخابیه مازندران با دعوت از پزشکان سه شهر بهشهر، گلوگاه و نکا اقدام به سخنرانی انتخاباتی آنهم در جمع چند صد نفری کرده است.
وجود بنر منقش به چهره این کاندیدا در سالن همایش و درست پشت سر سخنران هرگونه شبهه در مورد انتخاباتی نبودن این همایش چندصد نفری را برطرف کرده است، گویی این کاندیدا در سایه سکوت مجریان انتخابات در این حوزه، اصل را بر تبلیغات زودهنگام انتخاباتی گذاشته است.
مهمترین محور سخنرانی این کاندیدا بحث پیرامون مشکلات مردم در حوزه انتخابیه شرقی مازندران و توان بالای وی در حل این مشکلات با کمک برخی از بزرگان و سران قدیم و حال حاضر کشور بوده است و نکته جالب اینکه هفته گذشته نیز اقدامی مشابه توسط یکی دیگر از کاندیداهای این حوزه در همین سالن همایش انجام شد و شاید در سایه این سکوت متولیان مدعی سریال تبلیغات زودهنگام ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار