کد خبر: ۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹ 01 March 2015
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران از برگزاری سومین همایش ملی پولی و بانکی صندوق‌های قرض الحسنه در بابل خبر داد.
اسدالله دیوسالار در گفت و‌گو با تسنیم اظهار داشت: سومین همایش ملی پولی و بانکی صندوق‌های قرض الحسنه به منظور تحول در مدیریت نظام بانکی در بابل برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش به دنبال تحول در مدیریت نظام بانکی بوده، گامی به سوی اقتصاد مقاومتی نیز برخواهد داشت.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران گفت: سومین همایش ملی پولی و بانکی صندوق‌های قرض الحسنه، پنج‌شنبه 14 اسفند به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.
دیوسالار افزود: قرض الحسنه یکی از مشخص‌ترین ویژگی‌های نظام بانکداری بدون ربا و از نهادهای مهم اقتصاد اسلامی بوده که قرآن کریم در آیاتی چند درباره آن تاکید کرده است.
وی بیان کرد: صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال بابل به دلیل سابقه در موضوع قرض الحسنه و اهمیت نهادن به دانش محاسبه و تحلیل‌های علمی، با تشکیل واحد علم سنجی و کمیته راهبردی آن موفق شده است تاکنون دو همایش ملی پولی و بانکی صندوق های قرض الحسنه را برگزار کند.
معاون دانشگاه پیام نور مازندران گفت: اکنون صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال قصد دارد با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، اقدام به برگزاری سومین همایش ملی پولی و بانکی صندوق‌های قرض الحسنه کند.
دیوسالار تصریح کرد: نقش قرض الحسنه در اقتصاد مقاومتی، جایگاه پولی و بانکی در اقتصاد مقاومتی، ساختارها و نهادهای اقتصاد مقاومتی و صندوق‌های قرض الحسنه، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی، فرهنگ و مدیریت جهادی در صندوق‌های قرض الحسنه بخشی از محورهای این همایش ملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار