هرچند یک طرف این قرارداد شرکت سهام عدالت است اما با سابقه واگذاری سهام عدالت از طرفی و سابقه طرح های هواداری تیم های ایرانی و وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس از طرف دیگر باید دید سرنوشت این طرح پروین چه خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 20 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی پروین که شرایط نامناسب تیم پرسپولیس در سال های اخیر را به دلیل مسائل مالی این باشگاه می داند، چند وقتیست که به دنبال ایجاد یک طرح بیمه ای و اقتصادی با هدف درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس پایتخت از طریق مذاکره با شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا(سعاد) است و حتی در روزهای گذشته قرارداد فروش 30 میلیون کارت این شرکت برای هواداران این تیم باشگاهی است.
تفاهم نامه این همکاری بین شرکت خصوصی علی پروین برای حمایت از کانوان هواداران پرسپولیس موسوم به " ترنم سبز مازندران" به مدیرعاملی علی پروین و همکاری محمدمهدی انوری با شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت کشور به عنوان یکی از شرکتهای تحت اصل 44 قانون اساسی بسته شده و پروین امیدوار است با این اقدام هم برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی کند و هم برای هواداران این باشگاه منافعی را در نظر گرفته است.
طی این قرارداد دوطرف متعهد شدند در قبال مشارکت در سود پروژه و اعطای مجوز نمایندگی در سراسر کشور نسبت به توزیع کارت از سوی شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت و خرید آن از سوی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام کنند.
پروین در این مورد گفته تا قبل از انعقاد قرارداد 10 تا 15 جلسه با آقای توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت کشور در تهران داشته و طی آن با تصمیم و توافق های مشترکی که سود آن برای هواداران پرسپولیس و باشگاه خواهد بود رسیدیم، در مجموع یک اقدام اقتصادی مهم و کار جمعی زیبا است.
هرچند یک طرف این قرارداد شرکت سهام عدالت است اما با سابقه واگذاری سهام عدالت از طرفی و سابقه طرح های هواداری تیم های ایرانی و وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس از طرف دیگر باید دید سرنوشت این طرح پروین چه خواهد شد./
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار