کد خبر: ۱۱۷۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 13 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اولین دوره مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور در مازندران برگزار می‌شود

 

برگزاری مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور در مازندران  


بر اساس این گزارش ، خانم روناک ابوطالبی، رئیس کمیته آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور از برگزاری اولین دوره مسابقات این رشته در بخش پسران توسط کمیته تخصصی التیمیت ساحلی انجمن فریزبی  در استان مازندران خبر داد.
وی گفت: این مسابقات در تاریخ ۲ تا ۴ تیرماه جاری به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود و حکم انتخابی تیم ملی را نیز خواهد داشت.
ابوطالبی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی ۱۶ سال به بالا برگزار خواهد شد، افزود: تاکنون ۱۴ تیم از سراسر کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس کمیته آلتیمیت فریزبی ساحلی کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدواریم شاهد برگزاری رقابت‌های جذاب وهیجانی در این مسابقات باشیم.
وی در خصوص برنامه‌ریزی برای بخش دختران این رشته ورزشی گفت: در برای برگزاری مسابقات در بخش دختران در آینده برنامه‌ریزی‌هایی صورت خواهد گرفت.
ابوطالبی در پایان از  ریاست محترم هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران  برای همکاری در میزبانی و برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، آلتیمیت فریزبی ساحلی یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که در سال‌های اخیر در کشورمان مورد استقبال قرار گرفته است. این رشته ورزشی در فضای باز و روی شن‌های ساحل برگزار می‌شود 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار