شهردار پول از کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به شهر پول در روزهای آینده خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 22 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، قربانعلی خزایی پول در جمع  خبرنگاران اظهار کرد: طبق آنچه شرکت گاز و نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت اطلاع‌رسانی کرده بود قرار بود کلنگ گاز شهر پول در ۵ یا ۶ آذر ماه به مناسبت هفته بسیج به زمین زده شود که اگر مشکلی پیش نیاید این امر محقق خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر پروژه آب و کنتورگذاری مشترکین شهر پول به اداره آب و فاضلاب نوشهر واگذار شده است و شهرداری نیز ساختمانی را در اختیار این اداره در شهر پول قرار داده است.
شهردار  پول یادآور شد: این شهر دارای ۱۱۰۰ مشترک است که تا زمانی که مدیریت تحویل آب و فاضلاب داده شد ۴۲۰ مشترک اقدام به نصب کنتور کرده بودند و مابقی نیز در حال اقدام است.
خزایی پول تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب که نمایندگی آن در شهر پول دایر شده است به زودی سه کیلومتر از لوله‌گذاری‌های شهر را که فرسوده شده‌اند تعویض خواهد کرد تا مشکل کمبود آب در برخی نقاط برطرف شود.
وی با بیان اینکه آب لوله کشی شهر پول برای آشامیدن مناسب است، گفت: شایعاتی مبنی بر آلوده بودن آب چشمه طالقان در یکی از محلات شهر پول به وجود آمده بود که پس از آزمایشاتی که شبکه بهداشت از آب این چشمه انجام داد مشخص شد آب آن سالم است و قابل آشامیدن است.
این مسئول در ادامه در خصوص ادامه پروژه ساختمان شهرداری و آتش نشانی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل نبود بودجه کافی، پروژه راکد مانده است ودر صورت تامین بودجه کافی اجرای پروژه ادامه خواهد یافت.
خزایی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های در دست اقدام شهرداری، اجرای پل آقا علی چشمه است که این پل به دلیل کم عرض بودن مشکلاتی را ایجاد کرده بود، در حال حاضر نیز طرح‌های اولیه برای تعریض و ساخت پل جدید داده شده است.
وی اعتبار مورد نیاز این پل را 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار آن از محل تملک دارایی و بخشی از محل حوادثی تامین خواهد شد.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار