رئیس بسیج رسانه مازندران گفت:باید مشکلات و مسایل اصحاب رسانه مازندران رفع شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 25 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حسن افشار امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بسیج رسانه قائم‌شهر در مجتمع فرهنگی و هنری حر، با بیان اینکه امروزه کشورهای پیشرفته از رسانه‌های عمومی افکار جامعه را هدایت می کنند و رسانه‌ها در افشار این خصوص نقش مهمی دارند، ابراز کرد: تاثیر رسانه‌ مهم‌تر از بمب اتم است.
با بیان اینکه  ارزش و اهمیت رسانه در قرآن نیز اشاره شد، افزود: باید با کمک رسانه اسلام ناب محمدی را در جامعه به همگان نشان دهیم.
وی با بیان اینکه اکنون در جامعه رسانه‌ها دارای قدرت نامحدود هستند و می توانند افکار جامعه را با عقاید خودشان تغییر دهند، تأکید کرد: امروز در جامعه، اسلام هراسی وجود دارد و با حمایت رسانه‌ها، می‌توانیم جهان را از اسلام‌هراسی نجات دهیم.
افشار با اشاره به اینکه خبرنگاران مقتدر اما مظلوم هستند، تصریح کرد: باید در زمینه دغدغه و مشکلات آنها، اقدامات لازم انجام شود.
وی همچنین در خصوص تسهیلات در حوزه رسانه با بیان اینکه حوزه رسانه، گسترده و فراگیر است‌، اظهار کرد: در حوزه بسیج، رسانه استان اقدامات مناسبی همچون بیمه، تسهیلات، خرید لوازم خانگی و اردو‌های رسانه‌ای پیش بینی شده است.
به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر نیز گفت: ما در جنگ نرم فرهنگی قرار داریم و در این جنگ مرکز فکرمان هدف قرار گرفته است.
ابراهیم یعقوبی با بیان اینکه قدرت‌های جهانی، رسانه را به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای رسیدن به اهداف خود قرار می دهند و می خواهند از آن استفاده نابجای فرهنگی کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ما در جنگ نرم فرهنگی قرار داریم و در این جنگ مرکز فکر مورد هدف قرار گرفته و نباید اجازه بدهیم دشمن به افکار جامعه ما لطمه بزند.
وی افزود: دشمن تاکتیک خود را از جنگ سرد به جنگ نرم تغییر داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر  با عنوان به اینکه در جنگ نرم ممکن است افرادی کشته شوند که هیچ‌گونه افتخاری برای جامعه محسوب نمی شود بلکه خانواده‌های آن‌ها شرم‌سار می‌شوند، تصریح کرد: در حالی که اگر جنگ سرد کشته برجای بگذارد افراد به بزرگ‌ترین افتخار می رسند.
وی با تأکید بر اینکه دشمن با استفاده از قدرت رسانه، به راحتی می‌تواند نفوذ فرهنگی و سیاسی انجام دهد، بیان کرد: با با برنامه‌ریز‌ی‌های لازم می توانیم اهداف دشمن را که از بین بردن افکار و اعتقادات جامعه اسلامی است، خنثی کنیم.
یعقوبی با اشاره به اینکه رسانه نقش بسیار مهمی در جنگ نرم و اهداف فرهنگی دارد و با تشکیل بسیج رسانه می‌توانیم در اهداف بسیج و آرمان‌های انقلاب گام‌های موثری برداریم، عنوان کرد: مباحث فرهنگی از مباحث اقتصادی و امنیتی مهم‌تر است.

خبرگزاری ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار