بزرگ ترین پرونده تخلف پزشکی مازندران که مربوط به تخلف دو پزشک در شهر ساری بود با ورود دانشگاه علوم پزشکی و جریمه 548 میلیون ریالی تعزیرات حکومتی مختومه شد.
کد خبر: ۱۵۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 28 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران  گفت : طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان دو پزشک متخلف در با به کارگرفتن افراد فاقد صلاحیت حرفه پزشکی و دریافت تعرفه مازاد بر قانون ، مرتکب تخلف پزشکی شدند که در مجموع 548 میلیون و 800 هزار ریال به صورت نقدی جریمه شدند.

مهدی عباسی افزود : این دو پرونده مربوط به یک پزشک دندانساز و یک پزشک متخصص در شهر ساری بود که تخلفشان را دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی و برای برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ساری ارسال کرد.


وی ادامه داد : بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی ، پزشک متخلف دندانساز با ایجاد مطب و به کارگرفتن افراد فاقد صلاحیت در این حوزه فعالیت داشت که پرونده اش در شعبه هفتم تعزیرات رسیدگی و تخلف محرز شد.


عباسی گفت : این دندانپزشک متخلف ضمن پرداخت جزای نقدی به توبیخ کتبی با درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد و حکم صادره نیز در حال اجراست.


وی افزود : پرونده پزشک متخلف متخصص در شهر ساری نیز به دلیل دریافت حق ویزیت مازاد بر تعرفه قانونی به تعزیرات ارسال و پس از بررسی پرونده در شعبه هفتم دادگاه تعزیرات حکومتی ، تخلف محرز و جریمه نقدی نیز اعمال شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 506 پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان به این اداره کل ارسال شد که یکهزار و 488 فقره بررسی و مختومه شد.


وی افزود : در مجموع متخلفان یک میلیارد و 156 میلیون و 950 هزار ریال جریمه نقدی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار