گرانفروشی و عدم درج قیمت در صدر تخلفات اقتصادی مازندران؛
مهدی عباسی روز شنبه درباره اقدامات تعزیرات حکومتی مازندران برای جلوگیری از گران فروشی اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی مازندران از نیمه دوم اسفند ماه در مازندران آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 29 March 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : گران فروشان در طرح نظارت نوروزی بیش از 4 میلیارد ریال جریمه شدند.
به گزارش تابناک مازندران مهدی عباسی روز شنبه درباره اقدامات تعزیرات حکومتی مازندران برای جلوگیری از گران فروشی اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی مازندران از نیمه دوم اسفند ماه در مازندران آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از زمان شروع طرح بیش از یک هزار و 556 پرونده کالا و خدمات دریافت شد که 90 پرونده در حوزه بهداشت، 28 پرونده قاچاق کالا، 52 پرونده نیز در حوزه واحد صنفی بود و بقیه پرونده نیز مربوط به سایر کالاها و خدمات بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح نظارت نوروزی تاکنون بیش از یک هزار و 733 پرونده مختومه شد که متخلفان بیش از 4 میلیارد ریال جریمه شدند.
عباسی مهم‌ترین پرونده در دست بررسی تعزیرات حکومتی مازندران را رسیدگی به تخلفات یکی از واحدهای برند مرغ استان اعلام کرد و ادامه داد: این پرونده با همکاری مسئولان سازمان صنعت معدن و تجارت در حال بررسی است.

وی درباره جزئیات تخلفات گفت: 511 پرونده گران فروشی، 646 پرونده عدم درج قیمت، 187 مورد عدم صدور فاکتور، 61 مورد کم فروشی و نیز سایر موارد در این ایام مورد رسیدگی قرار گرفت.

عباسی در ادامه با اعلام اینکه شیفت نورزی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران دائر است، افزود: پرونده های وارده در مدت 15 روز رسیدگی و تعیین تکلیف می شود.

وی بیشترین تخلفات در این ایام را مربوط به ارزاق و مایحتاج مردم اعلام کرد و گفت: تلاش کردیم که روند رسیدگی به پرونده ارزاق عمومی به صورت جدی تر رسیدگی شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار