استاندار مازندران
استاندار مازندران، حمایت از فعالان اقتصادی و اصلاح الگوی مصرف را از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی بیان کرد.
کد خبر: ۲۰۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 26 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در استانداری با تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد سال جاری با ترسیم سیاست‌ها از سوی مقام معظم رهبری شاهد توسعه اقتصاد باشیم.

وی به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: بااینکه در سال گذشته اقداماتی از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است اما هنوز فراروی اشتغال مشکلات زیادی وجود دارد و باید با عملیاتی کردن شعار سال جاری، مسائل اقتصادی را پیگیری کنیم.

وی پیشنهاد داد که دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان امر نسبت به رهنمودهای رهبری بررسی شود و امسال باید به‌طور ویژه روی اقتصاد مقاومتی کار شود.

استاندار مازندران بیان داشت: محورهای مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی شامل سبک زندگی، اصلاح الگوی مصرف، اصلاح نظام آموزشی، تحقق مشارکت مردمی، حمایت از فعالان اقتصادی، صرفه‌جویی و استفاده درست از منابع، رواج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها است.

وی حرکت به‌سوی اقتصاد دانش‌بنیان، حذف هزینه‌های زائد و غیرضروری را از دیگر محورهای مهم اقتصاد مقاومتی دانست که باید اجرایی و عملیاتی شود و بازرسی، بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها می‌توانند نقش پشتیبان و حمایتی در قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار