مدیرکل راه آهن شمال
مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: روزانه به‌طور متوسط چهار هزار و ۳۰۰ مسافر در ایام نوروز با قطارهای شمال جابجا شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 01 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، یوسف گران پاشا با اشاره به تردد ۱۶ رام قطار روزانه به‌طور متوسط برای جابجایی مسافران تردد می‌کند، گفت: این قطارها گرگان پل سفید، مشهد ساری، ساری تهران، گرگان تهران و فیروزکوه تهران و بالعکس مسافران را جابجا می‌کند.

وی بابیان اینکه ظرفیت جابجایی مسافران از طریق قطار حداقل سه هزار و ۵۰۰ و حداکثر بیش از پنج هزار نفر است، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی و سفر تاکنون به‌طور متوسط روزانه چهار هزار ۳۰۰ مسافر با قطار جابجا شده‌اند.

وی با اعلام اینکه ۲۵۰ راهدار و راهبان در مسیرهای مختلف برای ارائه خدمات و رفع مشکل مستقر هستند، تصریح کرد: سه ستاد در ساری، پل سفید و فیروزکوه راه‌اندازی و نیروهای راهداری در مناطق برف‌گیر، سیلابی و ریزش کوه برای خدمات‌دهی آماده‌باش هستند.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه شمال از استقرار قطارهای نجات با انواع ماشین‌آلات راهداری در ایستگاه پل سفید برای مواقع بحران خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به مناطق ریزشی، سیلابی و برف‌گیر تاکنون با مشکلی مواجه نشده‌ایم.

گران پاشا با اشاره به اینکه در ناحیه شمال ۲۲ ایستگاه دایر است، اذعان داشت: برای رفاه مسافران در قطار در ایستگاه‌های ناحیه اورژانس مستقر تا در زمان ایجاد مشکل در قطار در اولین ایستگاه تحویل اورژانس یا بیمارستان دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار