کد خبر: ۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 09 April 2015
رییس سازمان بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری همایش استانی سالروز نکوداشت هنر انقلاب اسلامی در ۲۷ فروردين ماه به میزبانی شهرستان نکا خبر داد.

قهرمان سعیدی، رییس سازمان بسیج هنرمندان مازندران، امروز  به خبرنگار  شبستان گفت: در روز هنر انقلاب اسلامي به گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی، ارزش هنر انقلاب اسلامی و پاسداشت بسیج هنرمندان پرداخته می شود.

وی افزود: همایش استانی سالروز هنر انقلاب اسلامی در 27 فروردين از ساعت 13-9 به میزبانی شهرستان نکا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

سعیدی اظهار کرد: از هنرمندان، کانون ها، مدیران، پیشکسوتان و خانواده شهدای سازمان بسیج هنرمندان مازندران در این روز طبق سال های گذشته تجلیل می شود و همچنین مقام والا و هنری شهید مرتضی آوینی گرامی داشته شده و از قشر بسیج هنرمندان، تقدیر می شود.

 وی با اشاره به نقش هنر در انسان ها، تصریح کرد: هنر در فطرت تمام انسان ها نهادینه شده است و باید نسبت به هنر متعهد و فاخر، ارزش بسیاری قائل شد چرا که این هنر تنها در تاریخ، جاودان می ماند.

 سعیدی به شهید مرتضی آوینی اشاره کرد و افزود: این شهید با امکانات اندک، توانست برنامه «روایت فتح» را ثبت و ضبط کند و در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران، با عظمت و افتخار بدرخشد و اسطوره ای از هنر، تعهد و اخلاص شود.

 وی به روز قشر بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: بسیج هنرمندان به فرمان سردار محمدرضانقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين تشکیل شد و طی چند سال توانست دستاوردهای مهم و حتی بی نظیر را در مدت زمان فعالیت خود، انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار