فرمانده قرارگاه امام حسین (ع)
فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند در جهان اسلام تفرقه ایجاد کردند اما باید بدانند باختند و شاهد باشند که ملت‌های مسلمان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در حال مبارزه با دنیای کفر هستند.
کد خبر: ۲۲۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 10 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 شهید مازندرانی مدافع حرم که در خان‌طومان سوریه به‌شهادت رسیدند در حسینیه عاشقان ساری اظهار کرد: مردم مازندران با رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها 13 شهید دیگر در دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم اسلام کردند.

وی با اشاره به اینکه مازندران از ابتدای انقلاب تا به امروز دین خود را به اسلام در جبهه انقلاب و اسلام نشان داده است، افزود: این روزها سوریه دو چهره نکبت، زشت، خبیث، تاریک و شیطانی و چهره معنوی الهی، نورانی و متعالی دارد.هر دو چهره زشت و زیبای سوریه عقبه تاریخی دارد،  چهره زشت سوریه آن دسته از افرادی هستند که به نام پیامبر اعظم (ص) سر می‌برند و پرچم اسلام را بالا می‌برند.

فرمانده دهه هشتاد لشکر 25 کربلای مازندران با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چرا گروه‌های تکفیری به‌سمت اسرائیل و عربستان حمله نمی‌کنند، گفت: چون آمریکا و اسرائیل از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کنند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه فعالیت‌های جریان تکفیری سبقه تاریخی دارد، اضافه کرد: امروز آقای اردوغان و رژیم آل‌سعود عمر و عاص زمان هستند و نفرین و اوف بر اردوغان و آل‌سعود باد. اردوغان و رژیم منحوس آل‌سعود در اسلام تفرقه ایجاد کردند و امیدواریم هرچه زودتر نابود شوند.

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه امام زمان (عج) شاهد است و می‌بینند که ملت ایران برای رفتن به سوریه چه شور و شوقی دارند، ادامه داد: مازندران بیشترین شهید را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم امام زمان (عج) کرده است.

این مسئول با بیان اینکه خط مبارک شهادت همچنان ادامه دارد و باید به حضرت مهدی (عج) تبریک گفت، اضافه کرد: ملیت‌های مختلفی در سویه در حال مبارزه علیه گروه‌های تکفیری هستند.

غیب‌پرور بیان کرد: آمریکایی‌های فکر می‌کردند در جهان اسلام تفرقه ایجاد کردند اما باید بدانند باختند و شاهد باشند که ملت‌های مسلمان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در حال مبارزه با دنیای کفر هستند.

وی با بیان اینکه خداوند نمی‌گذارد خون شهدای مدافع حرم از بین رود و خون آنها به ثمر خواهد نشست، اظهار کرد: رژیم منحوس آل‌سعود در حمایت از گروه‌های تکفیری رسوا می‌شود.

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) با انتقاد از افرادی که می‌گویند شهدا به‌خاطر پول رفتند جنگیدند، گفت: مدافع حرم به‌خاطر اسلام و اهل بیت (ع) در سوریه در حال جنگیدن هستند و افرادی که شایعه ایجاد می‌کنند واقعا بی‌انصاف هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار