کد خبر: ۲۴۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 17 June 2016
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: درست نیست که برخی امکانات و اعتبارات به محض اینکه وارد استان می‌شود را به نقاط خاصی اختصاص بدهند، به همین دلیل بیشتر مشکلات شرق استان محصول بی‌عدالتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، علی‌محمد شاعری بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی در شرق مازندران اختصاص داشت، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز پیش‎بینی‎شده باید روش‌های مناسبی در نظر گرفته شود، گاهی طولانی شدن اجرای برنامه‌ها به تأمین اعتبار مربوط نمی‎شود، بلکه ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و ناتوانی برخی مجریان حوزه‌های اجرایی است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج سازندگی مازندران، افزود: بسیج سازندگی یک سازمان چابک و قوی است که سابقه طولانی در عرصه‌های مختلف عمرانی دارد و این نهاد انقلابی اجرای پروژه‌ها را با هدف کسب درآمد انجام نمی‌دهد، بلکه انجام تکلیف و خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف بسیج سازندگی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تخصیص اعتبارات به برخی مناطق خاص مازندران و تأکید بر اختصاص عادلانه اعتبارات، بیان کرد: اصل کارها باید بر محور عدالت باشد و این درست نیست که برخی امکانات و اعتبارات به محض اینکه وارد استان می‌شود را به نقاط خاصی انتقال بدهند، به همین دلیل بیشتر مشکلات شرق مازندران محصول بی‌عدالتی برخی مسؤولان استانی است.

این مسؤول اجرای قوانین را راهی برای رسیدن به اهداف مشخص‎شده و رفع بی‌عدالتی‌ها دانست و گفت: برخی از مسؤولان، مردم شرق مازندران را شهروندان درجه دو می‌دانند و بیکاری و رکود نمونه بارز این مسئله است که نشان می‎دهد برخی‌ها درست کار نمی‌کنند.

شاعری با بیان اینکه تسهیل و تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤولان شرق مازندران است، تصریح کرد: در نظام اسلامی نباید بین مردم یک منطقه یا مکان خاصی تفاوت قائل شویم، بلکه بررسی و تلاش برای رفع محرومیت باید در اولویت کاری قرار داشته باشد.

عضو خانه ملت هماهنگی بسیج سازندگی با دستگاه‌های مربوطه و پیگیری قوانین مسائل عمرانی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سریع‌تر، ارزان‌تر و با کیفیت بهتر کارها را انجام داده و اگر تعامل مناسب و همدلی را بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم، مطمئن باشید که بیشتر مشکلات در بخش عمران منطقه با یاری خداوند حل می‎شود.

شاعری با بیان اینکه سپاه و بسیج یک هسته انقلابی بوده و اگر کنار بروند، دیگر چیزی در کشور نداریم، ادامه داد: بسیج روحیه جهادی دارد، لذا فرمانداران می‎توانند بسیاری از پروژه‌های مهم خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند که آنها بتوانند کارها را بدون نقص، زودبازه و عام‌المنفعه انجام دهند.

وی در پایان بار دیگر بر بی‎عدالتی‎هایی که به شرق مازندران روا داشته شده اشاره کرد و گفت: نمی‎گذاریم که این ظلم ادامه‌دار شده و مردم را اذیت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار