کد خبر: ۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 23 April 2015
سرمربی تیم والیبال قزاقستان با اشاره به استعدادیابی در والیبال ایران، گفت: قزاقستان با آمادگی کامل در تورنمنت ساری حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرگی ترویسکی عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در مسابقات والیبال آسیای میانه، اظهار داشت: از 10 روز گذشته از ورود به ایران تمرینات با توپ و بدنسازی را به صورت فشرده انجام دادیم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تمرین‌ها از آمادگی لازم برخورداریم.

سرمربی تیم والیبال قزاقستان با بیان اینکه تیم ایران دارای بازیکنان خوب و شناخته شده‌ای در دنیا است، افزود: درباره جزئیات بازیکنان تیم ایران شناخت لازم را نداریم.

وی با اشاره به اهمیت نخستین بازی مسابقات قهرمانی مردان آسیای مرکزی در شناسایی توانایی تیم‌ها، گفت: پس از دیدار نخست فرصت داریم تا با کسب اطلاعات و شناخت از تیم‌ها برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

سرگی ترویسکی درباره انصراف تیم هندوستان با بیان اینکه مشکلات مالی یکی از دلایل این بازی بود، افزود: علاوه براین به نظر می‌رسد که تیم هندوستان نخواسته ترکیب خود را در رقابت‌های آینده نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در سال‌های اخیرپیشرفت زیادی داشته و هر تیمی که از این کشور شرکت کند، رقیب جدی است.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیای مرکزی، چهارم تا ششم اردیبهشت ماه 94 در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار