کد خبر: ۲۷۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 02 August 2016
استاندار مازندران از با اشاره به محصول برنج که یکی از محصولات مهم استان بشمار می‎رود، گفت: اجازه نمی‎دهیم که برنج وارداتی به استان وارد شود و کشاورزان در بخش فروش با مشکل مواجه شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، ربیع فلاح عصر امروز در افتتاحیه و آغاز به‌کار 240 واحد مسکونی در مازندران که به‌صورت متمرکز در روستای «خورشیدکلا» از بخش کلباد گلوگاه برگزار شد، اظهار کرد: در واقع این گام مهم، کار مشترکی بین دو نهاد انقلابی بسیج سازندگی سپاه کربلا و کمیته امداد امام خمینی مازندران است که در عمر خود، همواره یار و یاور محرومان بوده‎اند.

وی با بیان اینکه 40 واحد جدید مسکونی با اعتبارات کمیته امداد و بسیج سازندگی در دو ماه ساخته می‎شوند، افزود: 10 واحد مسکونی نیز با اعتبارات کمیته امداد امام خمینی خریداری و به محرومان و مستضعفان واگذار می‎شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سال گذشته از اعتبارات کمیته امداد، بسیج سازندگی، واحدهای فنی و حرفه‎ای و بهزیستی، حدود 15 هزار شغل کوچک و متوسط ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز تاکنون 5 هزار شغل توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد ایجاد شده و انشاالله تا پایان سال‎جاری نیز، بیش از 15 هزار شغل خرد و کوچک در مازندران ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، گفت: مازندران با تمام نیروها و مسؤولان خود در بخش‌های مختلف، اقدامات خوبی را انجام داده و تا پایان سال 95 نیز عملکرد آن برای مردم ظهور و بروز می‌کند.

فلاح با اعلام اینکه روز پنج‎شنبه هفته آینده به‌اتفاق نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و مسؤولان استانی و مدیران بانک‎های مازندران، مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی در شرق استان حل می‎شود، تصریح کرد: واحدهایی که چک برگشتی و بدهی بانکی دارند، در بسته حمایتی دولتی استعلام نمی‌شوند و بدهی بانکی باید به شکل دیگری پیگیری شود.

استاندار مازندران با اشاره به کاشت گیاهان سازگار در حدود 120 هکتار از اراضی شیبدار گلوگاه افزود: محور فعالیت در مازندران بیشتر بر پایه کشاورزی است و گلوگاه نیز از منابع خوب کشاورزی و باغات برخوردار است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به محصول برنج که یکی از محصولات مهم استان به‎شمار می‎رود، گفت: اجازه نمی‎دهیم که برنج وارداتی به استان وارد شود و کشاورزان در بخش فروش با مشکل مواجه شوند.

فلاح با بیان اینکه در بحث آبخیزداری و آببندان گلوگاه نیز با مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای مازندران رایزنی‎هایی انجام شده است، اظهار کرد: براساس بررسی‎های انجام‎ شده، مشکل این منطقه بحث آبرسانی و راه بوده که در حال انجام است.

وی در پایان با اعلام اینکه سال گذشته برای طرح هادی 600 روستا اقدام شده و در سال‎جاری طرح هادی 240 روستا مانده است، افزود: با مشارکت اهالی روستا و همت و همکاری نمایندگان آنها در مجلس و مسؤولان مربوطه می‎توانیم شاهد پیشرفت و آبادانی روزافزون در استان زرخیز مازندران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار