فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خبر داد
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا از آغاز رزمایش بازسازی عملیات والفجر ۱۰ با حضور گردان‌های امام حسین(ع) غرب مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 02 October 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبر ارسالی لشکر ویژه 25 کربلای مازندران، سرتیپ دوم پاسدار حمید رضا رستمیان با اشاره به مدت سه روزه رزمایش والفجر 10 در منطقه مرزنآباد چالوس اظهار داشت: عملیات والفجر 10 که در شب 25 اسفندماه 66 با رمز مقدس یا رسول الله (ص) در مناطق عملیاتی دزلی، خرمال، حلبچه و  با رشادت رزمندگان سلحشور مازندرانی انجام گرفت این‌بار در قالب رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در منطقه چالوس باز سازی شده و تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.
 
وی از حضور گردان‌های امام حسین(ع) شهرهای تنکابن، چالوس، نوشهر و کلاردشت به‌همراه نیروهای عملیاتی لشکر 25 کربلا خبر داد و افزود: در این رزمایش تمام اقدامات تاکتیکی عملیات والفجر10 به نمایش گذاشته می‌شود.
 
فرمانده لشکر 25 کربلا با اشاره به استقبال مردمی از رزمایش یادآور شد: حضور نیروهای مردمی شامل دانش‌آموزان، دانشجویان اقشار مردم و مسئولان بیانگر علاقه‌مندی آحاد جامعه نسبت به آشنایی از چگونگی عملیات والفجر 10  در نمایش گوشه ای از حماسه آفرینی فرزندان دیار علویان غیور و مقاوم دارد.
 
رستمیان در باره برنامه بازدید عامه از رزمایش افزود: شاهد همکاری و اعزام منظم و سازمان یافته دستگاه‌های متولی به صورت متمرکز هستیم و همکاری مسئولان شهرستانی اعم از فرمانداران، شهرداران، اعضای شورای اسلامی به خوبی مشهود می‌شود.
 
فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا از اجرای رزمایش والفجر 10 در قالب دو قرارگاه استانی شهید بصیر با فرماندهی سپاه کربلا و قرارگاه پشتیبانی با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با عنوان یگان شهید مرادخانی یاد کرد.
 
وی انجام همه مراحل عملیاتی شامل انفجارات، ستون کشی، تصرف اهداف، پرواز پاراموتور، استفاده از انواع تجهیزات و سلاح سازمانی را از موارد رزمایش بازخوانی و باز سازی عملیات والفجر 10 در منطقه غرب مازندران دانست.
 
رستمیان گفت: بازسازی عملیات والفجر 10 در قالب رزمایش غرب استان از صبح امروز آغاز و تا سه شنبه ادامه دارد و علاقمندان برای بازدید می‌توانند در این ایام از ساعت 9 تا 11 شاهد اجرای عملیات رزمایش باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار