کد خبر: ۳۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 07 May 2015
امام جمعه نور گفت: برخی مصوبات و لیست عوارضات نباید به‌گونه‌ای باشد که بار مردم را سنگین کند بلکه همه مصوبات باید به کاهش مشکلات مردم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سیل بلده بسیاری از این هزینه‎های امروز می‌توانست قبل از این هزینه شود که اگر چنین بود، چه بسا بسیاری از این خسارات را نداشتیم.

وی تجاوز به بستر و حریم رودخانه را نیز مزید بر علت دانست، از استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد کمک‌ها را خاتمه ندهند و با ادامه حمایت و کمک‌ها با تخصیص اعتبار لازم به رفع مشکلات و جبران خسارات و ترمیم زیرساخت‌ها اقدام کنند.

امام جمعه نور افزود: امروز وحشیانه‌ترین جنایت علیه محروم‌ترین مردم مسلمان انجام می‌ شود و مانع کمک‌های مردمی می‌‌شوند، از صهیونیست و آمریکا انتظاری بیش از این نیست، اما اتحادیه عرب آهی بر نیاورد که ملت مسلمان عرب در حملات وحشیانه آل سعود قرار بگیرند، ما وظیفه خود می‌دانیم ابراز انزجار از آل سعود و جنایات آنان داشته باشیم.

باقر‌زاده تصریح کرد: مخالف درآمد شهرداری‌ها، اخذ مالیات‌ها و کمک‌ها نیستم ولی باید به مردم کمک کنیم، برخی مصوبات و لیست عوارضات نباید به‌گونه‌ای باشد که بار مردم را سنگین کند بلکه همه مصوبات باید به کاهش مشکلات مردم کمک کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار