۱۵۰واحد مسکن در مازندران تحویل محرومان با هزينه بالغ بر 5 ميليارد و دويست ميليون تومان ساخته شد است و همچنين حدود ۱۰۰ واحد مسکن جدید نيز برای محرومان در دستور کار بسیج سازندگی مي‌باشد که به زودي تحويل محرومين خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 19 December 2016

به گزارش تابناک مازندران، به نقل از گلوگاه ما، مراسم افتتاح ۳۵ واحد مسکونی برای محرومان و اعطا کلید خانه محروم به نیازمندان شهرستان گلوگاه صبح امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، سرهنگ جواد بخشی مسئول هماهنگ کننده سپاه کربلا، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مازندران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
 
سرهنگ غلامرضا شریعتی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مازندران صبح امروز در حاشیه افتتاحیه این مراسم به خبرنگارما اظهار داشت: این طرح‌ شامل افتتاح ۳۵ خانه محروم در روستاها و سطح شهرستان گلوگاه است.
 
وی افزود: سازمان بسیج سازندگی استان مازندران در راستای تحقق یافتن هدف اساسی خود که محرومیت‌زدایی می‌باشد که در قالب حرکت‌های جهادی اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از اقدامات مهم، بحث سازندگی و ساخت‌وساز و احداث مسکن برای محرومین و نیازمندان استان مازندران است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی استان در حال اجراست.
 
وی گفت: در مرداد ماه ۹۵ کلنگ ساخت مسکن برای محرومان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زده شد و طی ۴ ماه، ۱۵۰ مسکن در گستره استان مازندران تحویل مددجویان و نیازمندان داده شد.
 
شریعتی افزود: هزینه ساخت مسکن برای محرومین ۵ میلیارد و دویست میلیون تومان می‌باشد که ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تأمین شده است و باقی مانده هزینه‌ها را توسط مردم خییر استان مازندران و مجمع گروه‌های جهادی استان مازندران پرداخت شده است.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مازندران گفت: ساخت مسکن برای محرومان بدون تخصیص بودجه از سوی دولت انجام شده است، اما این کار عظیم نشان دهنده‌ی این است که مدیران استانی و همکاری سازمان‌ها می‌توان بر مشکلات اساسی استان مازندران غلبه پیدا کرد.
 
سرهنگ غلامرضا شریعتی از ساخت ۱۰۰ واحد دیگر در سطح استان خبر داد و گفت : حدود ۱۰۰ واحد مسکن جدید برای محرومان و مستضعفان در دستور کار بسیج سازندگی می‌باشد که با عنایت پروردگار متعال به تناوب شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این کار و این عمل مهم هرگز متوقف نخواهد شد و این حرکت‌های جهادی به سمت بالندگی و پیشرفت سوق داده خواهد شد که مردم استان مازندران شاهد مشاهده کارهای بهتر از این را توسط گروه‌های جهادی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار