بارش شدید برف و باران از روز چهارشنبه در جاده هراز آغاز شد و بعد از ظهر پنجشنبه وجمعه شدت گرفت و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 28 January 2017
 خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: حدود دوهزار و500 دستگاه خودروی سواری که سرنشینان آنها به علت بارش شدید برف در تونل بزرگ امامزاده هاشم و مسیرهای منتهی به تونل گرفتار شده بودند، تا ساعت 23دیشب تخلیه وبه مسیرهای خود هدایت شدند.
نیکزاد افزود: حدود هزار و500 دستگاه خودروی سواری در داخل این تونل بزرگ نزدیکی آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) به علت پس خوردگی درخروجی تونل به سمت تهران به علت بارش شدید برف وکاهش دید، متوقف که باعث ایجاد گره ترافیکی ومسدود شدن کامل حرکت شده بود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه چهارگروه ازتیم امداد ونجات این جمعیت ازپایگاه های جاده ای هراز دراین ماموریت عصروجمعه شب حضور داشتند، افزود: خوشبختانه مشکل خاصی برای سرنشینان خودرو که نیاز پزشکی داشته باشند، نشده بود.
نیکزاد گفت: عوامل راهداری و پلیس راه نیز درجریان این امداد رسانی ها حضور داشتند که مسافران به موقع به سمت مقصدهایشان هدایت شدند.
 
اودر عین حال از رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز رادارند خواست به علت احتمال یخ زدگی جاده با سرعت مطمئن و با به کارگیری هشدارهای پلیس و راهداران ازجمله به همراه داشتن زنجیر چرخ اقدام به سفر کنند.
بارش شدید برف و باران از روز چهارشنبه در جاده هراز آغاز شد و بعد از ظهر پنجشنبه وجمعه شدت گرفت و همچنان ادامه دارد.
حدود 110 کیلومتر از مسافت جاده هراز از خروجی شهر آمل تا بعد از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار