به گزراش تابناک، چهارمین همایش پدران آسمانی و اسطوره‌های ایثار در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد. قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این همایش گفت: هیچگاه در دفاع مقدس محافظه‌کاری در رفتار رزمندگان نبود و اشرافی‌گری که امروز گریبان گیر برخی از اقشار جامعه شده با فرهنگ دفاع مقدس بیگانه است
کد خبر: ۴۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 03 June 2015

جان بابایی با اشاره به اینکه داشتن اخلاص و یقین تابع سن و تحصیلات نیست، افزود: فردی که جانش را به دستور ولی امر و امام زمانش برای دفاع از ناموس و حیثیت سرزمینش در طبق اخلاص می‌گذارد به معارفی بلند دست یافته است.

وی گفت : ایران اسلامی سرمایه‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس از دست داده است تا کشور ما با امنیت کامل به اهداف خود برسد.

جان بابایی با اشاره به نقش ایران در امنیت منطقه،افزود: وقتی از تجارب ایران در عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش استفاده شد و مردم عراق نیز علیه داعش بسیج شدند، فعالیت این گروه تکفیری بسیار محدود شده است.

در پایان این برنامه گروه تواشیح بین المللی بنی فاطمه(س) درباره ولادت حضرت مهدی(عج) به تواشیح خوانی پرداخت وگروه‌های موسیقی مختلف نیز اجرای برنامه داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار