رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از معاونان خود خواست تا برنامه های استراتژیک چهار سال آینده خود را ارائه کنند.
کد خبر: ۵۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 25 October 2017
به گزارش تابناک : سید عباس موسوی ظهر چهارشنبه در نشست با معاونان علوم پزشکی ارایه و معرفی برنامه های استراتژیک برای چهار سال آینده معاونت های دانشگاه را با عنایت انتصاب و تداوم خدمت خواستار شد .
موسوی با توجه به اهمیت تدوین راهبردهای دانشگاه با لحاظ اسناد بالا دستی و ماموریت های دانشگاه در حوزه سلامت افزود: ضروری است تا تمامی معاونتهای دانشگاه در سریعترین زمان ممکن با تهیه و تدوین برنامه راهبردی آن حوزه، از وجود مدیران یا کارشناسان توانمند خود در کارگروه تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه استفاده کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: برنامه‌ریزی راهبردی یا استراتژیک فرایندی سازمانی است که برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود صورت می‌گیرد.
وی افزود: به همین منظور کارگروه تدوین برنامه استراتژیک در دانشگاه تشکیل خواهد شد و متفکران استراتژی در دانشگاه می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس ادامه فعالیتهای دانشگاه در شرایط سخت طراحی کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد با طراحی برنامه استراتژیک ، این دانشگاه بتواند ضعفها و مشکلات پیش رو را برداشته وبه اهداف بزرگ سازمانی که همان ارتقاء سطح آموزش و سلامت و به همراه آن رضایت و خدمت به مردم است دست یابد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار