مدیرکل بیمه سلامت مازندران:
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مشکلات بیمه‌شدگان در استان به حداقل می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 22 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس ، از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند در نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعامل و همکاری سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی را بسیار مطلوب برشمرد و اظهار کرد: در حوزه سلامت، هدف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر یکی است و در واقع همه تلاش‌ها بر این است تا مشکلات بیماران و بیمه‌شدگان به حداقل برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز بیان کرد: ما سازمان‌های بیمه‌گر را یاور خود می‌دانیم و امیدواریم این همدلی و همراهی سبب ارائه خدمات بهینه درمانی به مردم استان شود.
قاسم جان‌بابایی خواستار ادامه این جلسات و حضور نماینده سازمان‌های بیمه‌گر در جلسات کارگروه‌های تخصصی دانشگاه برای هماهنگی هرچه بیشتر و حل مشکلات و مسائل درمانی مردم استان شد.
در این جلسه که با حضور مسئولان و کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر استان برگزار شد، موارد مختلفی درباره نحوه ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم نظیر نحوه ارائه خدمت در بخش‌های ICU، مراکز معین و شبانه‌روزی پزشک خانواده، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌های خصوصی و دولتی و ... مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار