رئیس هیئت بوکس قائم‌شهر گفت: هیئت بوکس استان مازندران هیچ برنامه‌ریزی مدونی ندارد.
کد خبر: ۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 28 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس پرویز نصیری  اظهار کرد: در سال جاری دو رویداد بسیار مهم رقابت‌های قهرمانی بوکس در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان را پشت سر گذاشتیم که در رقابت‌های نوجوانان نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و تیم ما با یک عنوان قهرمانی و سه عنوان سومی در مجموع جایگاه مناسبی را به‌دست نیاورد.
وی افزود: اما در رقابت‌های رده سنی جوانان با تغییر روش در بازی‌ها و همچنین استفاده از مربیان و سرپرست جدید توانستیم یک ماه پیش از آغاز رقابت‌ها یک اردوی مناسب برای تیم در نظر بگیریم که با یک برنامه‌ریزی خوب عازم رقابت‌ها شویم، اما باوجود اینکه در روزهای آخر علیرضا محمدی که صاحب عنوان قهرمانی کشور بود را به‌علت مصدومیت از دست داده بودیم، توانستیم ضمن جبران ناکامی در رده نوجوانان، با کسب سه عنوان اولی و دو عنوان سومی با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.
رئیس هیئت بوکس قائم‌شهر در ارتباط با وضعیت تیم بزرگسالان این شهرستان، بیان کرد: برای رقابت‌های بزرگسالان برنامه‌ریزی مدونی را به همراه مربیان انجام دادیم تا بتوانیم بهترین اردو را برای این تیم درنظر بگیریم، البته با توجه به اینکه تیم ما در دو دوره گذشته در سال‌های 92 و 93 قهرمانی استان را در کارنامه داشته، امیدوارم که امسال هم با توکل به خدا و همت بوکسورهای خوب‌مان با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.
این مسئول با اشاره به دو حادثه تلخی که در سال جاری برای جامعه بوکس شهرستان اتفاق افتاد، یادآور شد: امسال با توجه به کسب مقام‌های مختلف قهرمانی در رده‌های مختلف سنی، جامعه بوکس شهرستان دو حادثه تلخ را تجربه کرد، از دست دادن بوکسور نوجوان ما مهرشاد رضایی قهرمان نوجوانان در رقابت‎های استان که به‌علت غرق شدن در دریا و حادثه تلخ‌تر فوت استاد پرویز کشوری داور بین‌المللی در حادثه رانندگی بود.
نصیری تصریح کرد: استاد کشوری مسئولیت ریاست کمیته داوران هیئت بوکس شهرستان را عهده‌دار بودند و باوجود اینکه در گذشته مسئولیت‌های رده بالا در ورزش و بوکس استان را داشتند، این سمت را پذیرفتند و همیشه و در همه حال برای اعتلای ورزش کوشیدند، طبق گفته آقای ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس، استاد کشوری احیاکننده مجدد ورزش بوکس در کشور بودند؛ ما نیز به پاس زحماتی که ایشان برای ورزش بوکس کشیدند، سعی کردیم در حد بضاعت خودمان مراسمی در خور نام آن بزرگوار و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کرده تا با این کار گوشه‌ای از زحمات این عزیز از دست رفته را جبران کنیم.
وی با انتقاد از وضعیت هیئت بوکس مازندران متذکر شد: بوکس استان از نداشتن یک مکان ثابت به‌عنوان دفتر هیئت رنج می‌برد، اداره هیئت بوکس استان به این صورت و بدون یک مکان و حتی یک خط تلفن مشخص، جای سوال دارد و اگر تلاش‌های دبیر هیئت که اتومبیل خود را به‌عنوان دفتر قرار داده نبود، عملاً هیئتی وجود نداشت.
رئیس هیئت بوکس قائم‌شهر خاطرنشان کرد: عدم برنامه‌ریزی و نداشتن برنامه مالی و ورزشی موجب به حاشیه رفتن بوکس که یکی از ورزش‌های المپیکی بوده، در استان شده است و این زیبنده بوکس در مازندران نیست.
این مسئول لغو جلسات متعدد از جانب ریاست هیئت بوکس استان و نداشتن برنامه مدون و یک تقویم ورزشی مناسب، عدم برگزاری منظم جلسات و نداشتن ساز و کار مناسب برای تشویق ورزشکاران، آماده نکردن امکانات را از معضلات اصلی این ورزش زیبا در استان نام برد.
نصیری در پایان با گرامیداشت هفته دولت، گفت: امید است که بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشیم، همچنین دومین سالگرد خبرنگار فقید زنده‌یاد جابر معافی که واقعاً در عرصه خبر حامی ورزش استان بوده را گرامی داشته و برای ایشان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار