ساختمان مرکزی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده مردم آمل در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی شامگاه چهارشنبه به بهره برذاری رسید
کد خبر: ۸۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 03 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران ساختمان مرکزی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل چهارشنبه‌شب با حضور معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نماینده مردم آمل در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی شد.رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل در این مراسم با اشاره به نقش بسیار با ارزش خیران در توسعه اماکن علمی و آموزشی،  هزینه ساخت ساختمان مرکزی نخستین دانشگاه فناوری های نوین کشور در آمل را بیش از 27 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با تلاش در اجرایی کردن امر امانی و پیمانی به همراه موافقت هیئت امنا توانستیم بیش از 10 میلیارد ریال در هزینه ساخت صرفه‌جویی کرده و فضای آموزشی با استاندارد بالا را در کم‌ترین زمان به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

اکبر حاجی‌زاده با اعلام اینکه هم‌اکنون در مازندران 250 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: در این بین کمتر از 9.8 درصد معادل نزدیک به 25 هزار نفر از دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی مازندران مشغول به کسب علم و دانش هستند.
وی با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله دانشگاه‌ها که سندی راهبردی است، ادامه داد: این سند آبان‌ماه امسال برای همه دانشگاه‌های مازندران نهایی می‌شود.
حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین از سال 88 با پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد، افزود: این استان با 47 مرکز و موسسات غیردولتی دانشگاهی بعد از اصفهان دارای بیشترین مراکز علمی در سطح کشور است و در زمینه ایجاد فضا برای آموزش عالی رایگان از استان‌های محروم محسوب می‌شود.
حاجی‌زاده با بیان اینکه احداث دانشکده دامپزشکی با اعتبار ملی مصوب با مساحت 4 هزار و 500 متر مربع از سال 1389 در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: دانشگاه فناوری‌های نوین آمل از زیر چتر دانشگاه مازندران درآمد و مستقل شد، همچنین در دانشکده دامپزشکی نیز درخواست برای ایجاد تحصیلات تکمیلی داریم.
رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با اشاره به موافقت اصولی معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه ایجاد دانشکده و رشته‌های تحصیلی، خاطرنشان کرد: این دانشگاه از 34 عضو هیئت علمی بهره می‌برد که 20 نفر آنها از اعضای فعال هستند که به امر آموزش 500 دانشجو در 10 رشته مشغول هستند.
رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل بیان کرد: دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین با فعالیت چهار دانشکده دامپزشکی، زیست‌فناوری، گیاهان دارویی و فناوری‌های نوین به جذب دانشجو می‌پردازد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار