معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلای مازندران از برگزاری جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات پایگاه‌های بسیج مازندران در سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 30 September 2015
سرهنگ محمود جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگاردر ساری، اظهار داشت: امروز رویکرد دشمن نسبت به انقلاب اسلامی ایران تعویض شده و سعی دارد در حوزه فرهنگی با جنگ نرم خود به نظام آسیب برساند.
وی افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین، اقتصاد مقاومتی درحوزه و پایگاه‌ها، اجرای برنامه‌های روشنگری‌ها و برگزاری یادواره شهدا از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی بسیج محلات است.
جعفریان با بیان اینکه بسیج مساجد و محلات در سال 89 تشکیل شد، افزود: بسیج مساجد و محلات، ستون فقرات بسیج و خیمه اصلی تشکیلات بسیج بوده که مهم‌ترین بستر ارتباط با آحاد مردم دراین مجموعه شکل می‌گیرد.
وی افزود: هدف‌گذاری، سیاست‌گذاری، توسعه و گسترش بسیج محلات و ایجاد انسجام و هماهنگی در برنامه‌های ابلاغی و بهینه‌سازی آن از اهداف این سازمان است.
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلای مازندران گفت: هرچه بسیجیان در مساجد حضوری پر رنگ داشته باشند, بیشترموجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شوند.
وی افزود: برگزاری نشست هم‌اندیشی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و سرگروه‌های صالحین بسیج مساجد و محلات با هدف بهره‌مندی از توانمندی فکری و تجربی فرماندهان موفق و بسیجیان برجسته برگزار می‌شود.
جعفریان بیان داشت: جشنواره خلاقیت‌هاو ابتکارات پایگاه‌های بسیج سطح استان  برگزار می‌شود.
وی افزود: بسیجیان استان در  22 ناحیه، 132 حوزه و دو هزار و 574 پایگاه محلات، دو هزار و 927 مسجد و هزار و 9 حسینیه  فعالیت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار