مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: 188 پروژه‌ راه و شهرسازی مازندران در سفر ریاست جمهور به مازندران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان بابل، حیدر نوروزی امشب در بازدید از پروژه‌ها و مراسم کلنگ‌زنی پروژه کمربندی شرقی بابل، اظهار کرد: امروز در حوزه راه و شهرسازی 188 پروژه راهسازی، راهداری فنی و اجرایی، با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌برداری رسید.
وی پروژه حوزه راه روستایی، شهری و شهرسازی را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و افزود: مسکن مهر از دیگر دغدغه‌های ما بود که در این راستا جلسات متعددی در استان و حتی شهرستان برگزار شد و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه 50 کیلومتر از بزرگراه شرق تا غرب استان در حال افتتاح است، تصریح کرد: از مرزن‌آباد تا قطعه چهار، 10 کیلومتر محور نکا به نیروگاه، 50 کیلومتر محور آمل به چمستان و نور و همچنین 300 کیلومتر در حوزه راه روستایی در حال افتتاح است.
نوروزی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم ما رفع نقاط پرحادثه بود که به کمک دستگاه‌های متولی 230 نقطه‌شناسی شد و آشکارسازی آن با نصب تابلوهای رنگ فسفری در دستور کار قرار گرفت، تقاطع و دوربرگردان زودبازده انجام شد و هفت دوربرگردان به‌عنوان نماد نقاط حادثه‌خیز احداث شد.
وی افتتاح انتقال خون در مرکز استان و بخشداری فریدونکنار را از دیگر پروژه‌های امروز استان برشمرد و اضافه کرد: در حوزه مسکن مهر 600 هزار مسکن مهر امروز افتتاح شد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: افتتاح پروژه حوزه شهرسازی نیز با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان در آستانه سفر ریاست جمهور به مازندران انجام شد.
نوروزی با اشاره به تعامل خوب اداره‌کل راه و شهرسازی با شهرداری‌های مازندران، گفت: افتتاح مرکز مدیریت راه‌های استانی که امروز به بهره‌برداری رسید، این امکان را به مردم می‌دهد که با تماس 141 بتوانند از وضعیت آب و هوای استان مطلع شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار