کد خبر: ۱۱۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹ 09 June 2024

به گزارش تابناک مازندران از مازنداسپرت ؛بدنبال کناره‌گیری حافظ یوسفی از تیمداری و انتقال امتیاز حافظ به امیر سلیمانی، عدم پرداخت برخی از بدهی‌های ضروری باعث بروز مشکلات عجیبی در مازندران شده که یکی از آنها یقه سنگربان بهبهانی حافظ را گرفته است.

ماجرا از این قرار است که شناسنامه سعید ترابیده که از سوی باشگاه حافظ ساری به همراه مراد ناظری و دو بازیکن امید در هتل سالار دره اسکان داشته‌اند، بدلیل عدم پرداخت بدهی هتل از سوی باشگاه، توسط مالک هتل ضبط شده و از دو ماه گذشته نیز از سمت وکیل هتل، رسما علیه این بازیکن که رسید هتل و غذاهای مصرف شده در طول شش ماه لیگ را امضا کرده، طرح شکایت می‌شود. 

 

ضبط شناسنامه بازیکنان حافظ ساری در هتل!  

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که تلاش ترابیده برای یافتن مدیران باشگاه حافظ مازندران بی‌نتیجه بوده و به همین منظور او پس از برگزاری چند جلسه دادگاه به پرداخت بدهی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بدهی به هتل سالار دره بابت اسکان و غذا محکوم شده است!

 

این اتفاق تلخ در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان حافظ مازندران تنها درصدی از قراردادهای خود را در این فصل دریافت کرده‌اند و حالا سنگربان غیربومی ساروی‌ها در شرف اتفاق تلخی قرار گرفته که در صورت ادامه بی‌تفاوتی مدیران باشگاه به حکم حقوقی زندانی این دروازه‌بان خواهد انجامید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار