کد خبر: ۱۱۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵ 10 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران بر ضرورت تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برای اخذ مجوز حرفه ای فوتبال باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد . 

 

استاندار مازندران: ضرورت صدور مجوز حرفه ای فوتبال برای نساجی مازندران  

یوسف نوری استاندار مازندران دیروز در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر از نزدیک با کمبودها و مشکلات این ورزشگاه آشنا شدند.

نوری ، مازندران راقطب ورزش کشور و قائم شهر را با تیم فوتبال نساجی مازندران از ظرفیت های بالنده ورزش این دیار نام برد و افزود مصمم هستیم با حمایت های سایر مسئولان و مردم ورزش دوست همه قابلیت های ورزشی استان را به شکوفایی و بالندگی برسانیم.

استاندار مازندران در پاسخ به مطالبه جدی باشگاه نساجی مازندران و هواداران فوتبال این استان در بهره مندی از مجوز حرفه ای فوتبال گفت با تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و فرماندار قائم شهر و باشگاه نساجی ، مشکل ورود اتوبوس یا خودروی تیم های فوتبال مهمان به داخل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر باید هرچه زودتر برای فصل جدید لیگ برتر بررسی و برطرف شود .

استاندار مازندران همچنین از تلاش های مدیریت و کادر فنی و بازیکنان باشگاه نساجی مازندران و نیز حمایت و پشتیبانی هواداران این تیم در فصل گذشته که به بقای این تیم شایسته و پرطرفدار مازندران در لیگ برتر انجامید قدردانی و سپاسگزاری کرد.

در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور داشتند جوادمولایی فرماندار قائم شهر با قدردانی از تلاش های جهادی و حمایت های ویژه دولت خدمت آیت الله رئیسی به ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر گفت با عنایت رئیس جمهور شهید ، ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با هفتاد میلیارد تومان اعتبار بازسازی و نوسازی شده است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار