رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: از ابتدای سال۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۵۱۰ حامی جدید حمایت ۵۷۷ نفر از فـرزندان ایتام و محسنین را در این شهرستان برعهده گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 10 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار با تشکر از اقدام خیرخواهانه همشهریان آملی، اظهارداشت: تعدادی از فرزندان مددجو تحت حمایت هستند که دست تقدیر، شرایط سختی را برایشان رقم زده است و حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فراروی آن‌ها قرار دهد.

 

ثبت‌نام ۵۱۰ حامی جدید آملی در طرح اکرام در سال ۱۴۰۳  

وی افزود: از ابتدای سال۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۵۱۰ حامی جدید حمایت ۵۷۷ نفر از فـرزندان ایتام و محسنین را در این شهرستان برعهده گرفته‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل با بیان اینکه، در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: با ثبت‌نام این تعداد از حامیان تعداد حامیان فعال این اداره به ۴۲۹۳ نفر رسید.

نیکوکار افزود: آسان‌ترین راه جهت ثبت‌نام در این طرح ماندگار و خدا پسندانه  استفاده از سامانه ekram.emdad.ir است که حامیان محترم با استفاده از شماره تلفن همراهی که بنام خودشان است می‌توانند اداره کمیته امداد آمل را انتخاب نموده و فرزندان معنوی مورد نظر را که بر اساس میزان محرومیت دسته بندی شده‌اند انتخاب نمایند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های 01143274087 و 09117167042و09112201218 نیز پاسخگوی سوالات حامیان و خَیِّرین  محترم می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار