کد خبر: ۱۱۷۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰ 11 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران با هدف بررسی وضعیت کمی و کیفی رسیدگی‌ به پرونده های قضایی، اطلاع از مشکلات و نیازمندی‌های همکاران قضایی و اداری از محاکم تجدید نظر استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، دکترعباس پوریانی در این بازدید از تک تک شعب دادگاه و دفاتردادگاههای تجدید نظر استان بازدید و با قضات و کارمندان گفتگوکرد.
رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید چند ساعته گفت: امروز همکاران به بیان مشکلات کاری خود پرداختند و وظیفه ما به عنوان مسئول این است کمبود‌ها و نیاز‌های مطرح شده توسط همکاران را پیگیری کنیم.
پوریانی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران تجدید نظر تصریح کرد: استان مازندران با تراکم ورودی پرونده روبروست و همکاران نیز دلسوزانه و جهادی درحال رسیدگی هستند و بی شک رعایت نظم و انضباط کاری در تعیین تکلیف پرونده ها بسیار موثر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با اشاره به ضرورت اتقان آرا گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان، برای تسریع در رسیدگی واتقان آرا با هدف صیانت از حقوق عامه و کسب رضایتمندی مردم در تلاش است و آماده دریافت پیشنهادات و راهکارهای همکاران برای بهبود خدمت رسانی به مردم و رسیدگی بهتر به پرونده ها می باشد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار