کد خبر: ۱۱۷۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ 11 June 2024

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/03/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

توقيف 1200 ليتر نفت سفيد خارج از شبکه توزيع در بابل 

سردار حسيني، جانشين انتظامي استان مازندران از کشف 1200 ليتر نفت سفيد خارج از شبکه توزيع به ارزش 400 ميليون ريال با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرستان بابل خبر داد. 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "سيدموسي حسيني" درخصوص اين خبر اظهار داشت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان، ماموران پليس امنيت اقتصادي گزارش هايي مبني بر عرضه خارج از شبکه و نگهداري غيرقانوني فرآورده هاي نفتي توسط فردي با همکاري فرزندان خود در شهرستان بابل دريافت کردند.

وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در يک اقدام ضربتي از خودروي وانت نيسان متهمان، بيش از  1200 ليتر نفت سفيد خارج از شبکه توزيع به ارزش بالغ بر 400 ميليون ريال کشف کردند.

جانشين انتظامي استان مازندران تصريح کرد: در اين راستا 2 متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

سردار حسيني در پايان خاطرنشان کرد: پليس با قاچاقچيان سوخت و افرادي که ذخاير ملي کشور را به تاراج مي گذارند برخورد قاطع و قانوني مي کند و اجازه جولان به قاچاقچيان را نخواهد داد. شهروندان مي توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

آزادسازي 42 ميلياردي اراضي کشاورزي در ساري

سرهنگ محمدپور، رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از تغيير کاربري 700متر مربع از زمين هاي زراعي در يکي از مناطق شهرستان ساري به مبلغ 42 ميليارد ريال خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي تغيير کاربري غير قانوني و تصرف 700متر از اراضي کشاورزي و زراعي در يکي از مناطق شهرستان ساري،  موضوع در دستور کار رابطان اين پليس و ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي هاي قضائي با همکاري کارشناسان جهاد کشاورزي آن شهرستان، تمام ديوار کشي ها و بناهاي ايجاد شده در زمين مذکور تخريب شد و در اختيار بخش کشاورزي قرار گرفت .

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران، تصريح کرد: مالک زمين مذکور که پس از تفکيک غير قانوني اين زمين اقدام به ديوار کشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در آن کرده بود نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ محمدپور، ارزش زمين هاي رهاسازي شده در اين عمليات را بالغ بر 42 ميليارد ريال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدي  پليس با جرايم اقتصادي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري، تصرف اراضي ملي و يا کشاورزي  موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگيري سارق غير بومي منزل در ساري

سرهنگ قيصري، رئيس پليس آگاهي استان مازندران از عمليات ضربتي پليس و دستگيري سارق غيربومي با 7 فقره سرقت منزل در شهرستان ساري خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کاراگاه "علي قيصري" درباره جزئيات اين خبر، گفت: در پي وقوع سرقت هاي مکرر منزل در شهرستان ساري، موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي هاي قضائي، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس، با انجام تحقيقات تخصصي،رصد تحرک سارقان حرفه اي و بررسي هاي همه جانبه و ميداني، موفق به شناسايي يکي از سارقان حرفه اي غيربومي در اين ارتباط شدند .

رئيس پليس آگاهي استان مازندران، تصريح کرد: متهم در اقدامات اطلاعاتي پليسي به عمل آمده تاکنون به تعداد 6 فقره سرقت در شهرستان ساري و يک فقره سرقت منزل در شهرستان بابل اعتراف کرد که با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ قيصري با بيان اينکه اين اقدام ماموران باعث ايجاد رضايتمندي و احساس امنيت در بين آحاد جامعه شد، خاطرنشان کرد: تحقيقات پليس براي کشف ساير سرقت هاي انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

-------------------------------------

کشف موتور سنگين قاچاق در بابل 

سرهنگ داداش تبار، فرمانده انتظامي شهرستان بابل از توقيف يک دستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق به ارزش 8ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" درباره اين خبر گفت: در راستاي برخورد با مزاحمان خياباني، برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي طرح برخورد با راکبان موتور سنگين هاي متخلف در شهرستان بابل و حومه آن به مرحله اجرا درآمد.

وي، درادامه بيان داشت: ماموران انتظامي بخش گتاب اين شهرستان بصورت ويژه در عملياتي موفق شدند يک دستگاه موتورسيکلت سنگين 1300cc هوندا قرمز رنگ فاقد مدارک را توقيف و راکب آن را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به اين که موتورسيکلت فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتورسنگين توقيف و به پارکينگ انتقال و راکب آن پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ داداش تبار، ارزش ريالي موتورسيکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر8 ميليارد ريال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي اقتصادي غيرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 3 تن چوب قاچاق از يک خودروي نيسان در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه هولار در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي  مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3تن چوب که به صورت غير مجاز برداشت شده بود،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: در اين ارتباط راننده خودرو دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل داده شد.

سرهنگ حسن زاده، در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

-------------------------------------

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار