با مشارکت سید محمد ساداتی؛
كتاب « آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی » با همکاری جمعی از متخصصان و محققان علم شیمی دنیا از سوی انتشارات بین المللی الزویر به چاپ رسید.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 13 June 2024

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا، «سيدمحمد ساداتی تیله‌بن» از کارکنان بهره‌برداری آب شیرین کن نيروگاه شهيدسليمی به عنوان مسئول و نویسنده اصلی، فصل‌های یک و چهار این کتاب را با همکاری کامران قاسم‌زاده محقق پسادکترای دانشگاه منچستر انگلیس و پروفسور باسیله پژوهشگرارشد شورای ملی تحقیقات ایتالیا (CNR) به رشته تحریر درآورد.

 

كتاب آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی در انتشارات الزویر به چاپ رسید  

فصل یک کتاب با عنوان « مبانی غشاهای تبادل یونی » به تبیین کلیات مرتبط به این تکنولوژی و مفاهیم کلی و تشریح پدیده تبادل یونی در غشاها پرداخته و در فصل چهار در زمینه « استفاده از فرآیند الکترودیالیز در نمک‌زدایی از آب با بهره گیری از غشاهای تبادل یونی » اطلاعات جامعی از آخرین یافته‌های تحقیقاتی به خواننده ارائه می‌نماید. 

این کتاب در ۱۱ فصل از سوی انتشارات بین‌المللی الزویر(Elsevier) بزرگترین ارائه دهنده اطلاعات علمی، فنی و مهندسی و پزشکی و انتشاراتی برتر رتبه بندی ناشران علمی دنیا در کشور هلند به چاپ رسید.

لازم به ذکر است که این کتاب با توجه به اعتبار جایگاه علمی نویسندگان و ناشر، علاوه بر انتشار در الزویر، در تمام پایگاه های استنادی و علمی جهان نظیر Google Scholar ، Scopus ، ScienceDirect و Crossref نیز نمایه شد و در تمام کتابفروشی های معتبر برخط و غیر برخط در سطح جهان نظیر Amazon در دسترس علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار