رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: در سال‌جاری و در دو ماه ابتدای سال، ۱۳۱ حامی در طرح اکرام ثبت‌نام نمودند.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ 13 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام میثم سیدی اظهار داشت: این طرح با هدف عینی نمودن مسئولیت اجتماعی، تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی اجرا تا زمینه برای مشارکت افراد خَیِّر و نیکوکار فراهم شود.

 

جذب ۱۳۱ حامی جدید از سوی کمیته امداد فریدونکنار در سال‌جاری  


وی افزود: در سال‌جاری و در دو ماه ابتدای سال، ۱۳۱ حامی در طرح اکرام ثبت‌نام نمودند که امیداوریم در سال جدید نیز با حمایت خَیِّرین عزیز این حوزه به توسعه کمی و کیفی خدمات به این قشر عزت‌مند دست یابیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار بیان داشت: هم‌اکنون ۱۷۴۴ حامی از ۸۴ فرزند یتیم و ۲۹۶ فرزند محسنین شهرستان فریدونکنار حمایت می‌کنند. 

حجت‌الاسلام سیدی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم  و بدون دخالت کمیته امداد به حساب ایتام و محسنین واریز می‌شود، افزود: حامیان نیکوکار فریدونکنار در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقد به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود مساعدت نموده‌اند. 

وی ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد گفت: از مهمترین راه‌های حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار