کد خبر: ۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ 28 January 2015
فرماندار ویژه آمل از افتتاح 96 پروژه عمرانی و تولیدی این شهرستان با اعتبار بیش از 233 میلیارد ریال طی ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.


غلام‌حسین شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با  فارس گفت: ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از فرصت‌های مناسب برای ارائه توانمندی‌ها، دستاوردها و خدمت‌رسانی‌ به مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی توانست با حمایت مردم و علما عزت و افتخاری را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد که روز به روز بر ارزش و اهمیت آن افزوده می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه آمل از شهرهای شاخص مازندران در بخش‌های تولید، کارآفرینی، ایجاد درآمد، صنعت، تجارت و اشتغال‌زایی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب سال جاری 96 پروژه عمرانی، صنعتی و طرح‌های تولیدی و خدماتی با حضور مسئولان استانی و شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول میزان اعتبارات لازم برای افتتاح این پروژه‌ها را 233 میلیارد و 977 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: مردم 142 روستا با جمعیت 29 هزار و 784 خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

شفیع‌زاده بیان داشت: چهار طرح تولیدی و خدماتی همانند پروژه تولید مرغ گوشتی، بسته‌بندی برنج، تبدیل گندم به آرد و ایجاد سبوس و مجموعه ورزشی در این بین افتتاح می‌شوند که میزان هزینه‌کرد آنها مبلغ 107 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: 25 میلیارد و 600 میلیون ریال از هزینه‌های ایجاد طرح‌های تولیدی و خدماتی این شهرستان که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد در قالب تسهیلات بانکی محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار