فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نور از مهار حریق در جنگل‌های روستای واز از توابع چمستان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 28 November 2015
فخرالدین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آتش‌سوزی که در جنگل منطقه کوهستانی روستای واز از توابع چمستان صبح روز گذشته اتفاق افتاده بود، توسط اهالی و نیروهای حفاظت از منابع طبیعی در غروب همان روز مهار شد.

وی افزود: این حریق مجددا بر اثر باد از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شد که بالافاصله با حضور نیروهای یگان حفاظت و اهالی تا عصر امروز مهار گردید.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نور علت این حریق را نا‌معلوم اعلام کرد و اظهار داشت: علت آتش‌سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است و احتمال بروز مجدد آتش‌سوزی به دلیل وجود کنده‌های خشک و افتاده و وزش باد وجود دارد.

مقصودی در پایان گفت: به دلیل عدم راه دسترسی امکان اطفای حریق با خودروهای آتش‌نشانی وجود نداشت و به صورت سنتی و دستی آتش خاموش شد.

مسئول خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری نور هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هر گونه امداد‌رسانی و ورود خودروهای آتش‌نشانی به منطقه را به دلیل عدم راه دسترسی و تردد خودرویی نا‌ممکن اعلام کرد.

علیرضا خاک‌پور گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های مناطق بالادست روستای واز از توابع چمستان شهرستان نور صبح امروز به آتش‌نشانی نور گزارش شد ولی به دلیل عدم راه دسترسی امکان اعزام آتش‌نشانی به منطقه وجود نداشت که در نهایت به روش دستی و سنتی حریق موقتا اطفا شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار