رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تجویز بیماران مشکوک به آنفلوآنزا در فضای مجزا خبر داد و گفت: تمامی بیمارستان‎ها موظف به تعبیه بخش ویژه بیماران مشکوک به آنفلوآنزا شدند.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، قاسم جان‌بابایی با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های مازندران نسبت به تعبیه یک بخش برای بستری بیماران مشکوک و یا در معرض خطر موظف شده‌اند، اظهار کرد: تجویز بیماران مشکوک باید بدون معطلی و در یک فضای مجزا انجام شود.

وی با تأکید بر محافظت فردی پرسنل بیمارستانی شامل شست‌وشوی دست‌ها و استفاده از ماسک‌های جراحی، افزود: داروهای خاص بیماری آنفلوآنزا باید توسط متخصصان عفونی برای بیماران تجویز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌منظور برگزاری جلسات مشترکی برای آموزش پیشگیری از آنفلوآنزا با مدیران ارشد آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌هایی که از تجمع جمعیتی برخوردار هستند، بیان کرد: در صورت لزوم، جلسه مشترکی نیز با دانشگاه‌های قطب شمال کشور برای هماهنگی و دسترسی سریع به امکانات مورد نیاز استان‌های هم‌جوار برگزار می‌شود.

جان‌بابایی در پایان گفت: جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مبارزه با آنفلوآنزای فصلی و آمادگی لازم برای مقابله با موارد احتمالی این بیماری در مازندران برگزار شده است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار