رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه مستندات زمین‌خواری در منطقه لاریجان شهرستان آمل ارائه شود، گفت: دستگاه قضا با زمین‌خواران برخورد قاطعانه انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، زمین‌خواری یکی از مهم‌ترین مباحثی است که با اجرای موارد قانونی از در اختیار گرفتن منابع ملی، منابع طبیعی و بیت‌المال در حال بهره‌گیری اشخاص جلوگیری می‌شود.

این موضوع با تاکیدات رهبر انقلاب و پیگیری جدی دستگاه قضا مدتی است در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار داشته و به شدت با زمین‌خواران برخورد قانونی می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه سفر به آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با جدیت و قاطعیت با زمین‌خواران در مازندران برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود زمین‌خواری در بخش لاریجان شهرستان آمل و چگونگی ورود دستگاه قضا، افزود: وجود زمین‌خواری در این منطقه کم است ولی با توجه به مستنداتی مبنی بر وجود زمین‌خواری در سریع‌ترین زمان وارد میدان شده و رسیدگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند در گزارش وجود زمین‌خواری دستگاه قضا را یاری کنند، تصریح کرد: با توجه به مدارک لازم و مستند باید زمین‌خواری اعلام شود البته انتظار می‌رود در این بین کلی‌گویی‌ها مطرح شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام تلاش جدی دستگاه قضا در برخورد با زمین‌خواران، گفت: گزارش در زمینه زمین‌خواری در منطقه لاریجان مازندران نیز با اسناد موجود و بیان موارد معرفی شود تا در اسرع وقت راجع به آن بررسی‌ها انجام شده و با متخلفان بر‌اساس مستندات برخورد قاطعانه صورت گیرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار